HTML

Utolsó kommentek

lop csen csór

Sokat gondolkodtam azon, hogy érdemes e (tán ebben a témában már a sokadik) blogot indítani. Végül is úgy döntöttem, igen. Sajnos kis hazánkban annyi, de annyi a (rém) történet az állami szférában dúló korrupcióról, csalásról, lopásról, hogy tán ez a blog is megél. Várom mindenkitől a lop, csen, csór kategóriába tartozó történetek leírásait az anonymous.gov.hu@gmail.com e-mail címre

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hát ez nem semmi:-D

2009.05.06. 15:42 kozszolga

Készülődtem már közzé tenni  - ígéretemhez híven - az első történetet, amikor szinte elárasztottak a levelek. Ezek alapján azt állíthatom, hogy a minisztériumaink közül az egyik legtöbb "disznóság" (már amit megküldtek nekem) a Külügyminisztériumban van. Őszintén szólva meglepődtem… Egy kis türelmet kérek még, sok a feldolgozásra váró anyag.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lopcsencsor.blog.hu/api/trackback/id/tr241106355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása